Novinky
Zobrazit všechny novinkyNepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Plastikové modely
- AUTOMOBILY A SPORTOVNÍ VOZY
- RENAULT RE 20 Turbo (Italeri 1:12)
RENAULT RE 20 Turbo (Italeri 1:12)
- Doprava ZDARMA

- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- RENAULT RE 20 Turbo (Italeri 1:12)Skladem 1 ks3 395 Kč
Kompletní specifikace
Model auta ke slepení. Velikost: 1:12; 38,3 cm.
Informace o originálu:
V roce 1977 debutovala francouzská automobilka Renault v mistrovství světa vozů Formule 1 se svým dedikovaným týmem, který přinesl do závodního světa důležité inovace. V sezóně 1980 se světového šampionátu zúčastnil s vozem Renault RE20 poháněným přeplňovaným motorem V6 Renault Gordini EF1, který dokázal podat výkon 520 koní. Celý tým včetně pilotů tvořili Francouzi, za volant monopostu usedali Jean-Pierre Jabouille se startovním číslem 15 a René Arnoux s číslem 16. Během sezóny se jim podařilo dobýt celkem tři vítězství, a to ve velkých cenách Brazílie, Jižní Afriky a Rakouska. Řada Renault 20 prošla úpravou a vylepšením, avšak v roce 1981 ji po prvních pěti závodech nahradila série 30 s předělaným podvozkem.
Informace o modelu:
Jedinečný model z pohledu technologie i přesnosti, skládá se z více než 500 dílů částečně spojovaných pomocí šroubků, řiditelná kola – funkční zavěšení kol – velmi detailní motor – snímatelné části karoserie – hladké gumové pneumatiky
Barevné schéma (Doporučené barvy Italeri):
- 4768AP, 4672AP, 4605AP, 4678AP, 4696AP
Detaily modelu:
Měřítko: 1:12
Délka: 383 mm
Obtížnost: 5
Doporučeno pro děti od 14 let.
Informace o originálu:
V roce 1977 debutovala francouzská automobilka Renault v mistrovství světa vozů Formule 1 se svým dedikovaným týmem, který přinesl do závodního světa důležité inovace. V sezóně 1980 se světového šampionátu zúčastnil s vozem Renault RE20 poháněným přeplňovaným motorem V6 Renault Gordini EF1, který dokázal podat výkon 520 koní. Celý tým včetně pilotů tvořili Francouzi, za volant monopostu usedali Jean-Pierre Jabouille se startovním číslem 15 a René Arnoux s číslem 16. Během sezóny se jim podařilo dobýt celkem tři vítězství, a to ve velkých cenách Brazílie, Jižní Afriky a Rakouska. Řada Renault 20 prošla úpravou a vylepšením, avšak v roce 1981 ji po prvních pěti závodech nahradila série 30 s předělaným podvozkem.
Informace o modelu:
Jedinečný model z pohledu technologie i přesnosti, skládá se z více než 500 dílů částečně spojovaných pomocí šroubků, řiditelná kola – funkční zavěšení kol – velmi detailní motor – snímatelné části karoserie – hladké gumové pneumatiky
Barevné schéma (Doporučené barvy Italeri):
- 4768AP, 4672AP, 4605AP, 4678AP, 4696AP
Detaily modelu:
Měřítko: 1:12
Délka: 383 mm
Obtížnost: 5
Doporučeno pro děti od 14 let.
Zboží zařazeno v kategoriích