Novinky
Zobrazit všechny novinkyNepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Plastikové modely
- MODELY LETADEL VOJENSKÉ
- AERO MB-200 (Směr 1:72) > 1:72
AERO MB-200 (Směr 1:72) > 1:72

- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- AERO MB-200 (Směr 1:72) > 1:72Není skladem295 Kč
Kompletní specifikace
Parametry:
počet dílů: 133
délka: 22,3 cm
výška: 31,2 cm
- Lepidlo ani barvičky k tomuto modelu nejsou součástí, je ale možné je přiobjednat v našem eshopu zvlášť.
Aero MB-200 byl celokovový dvoumotorový těžký bombardovací letoun, hornoplošník s pevným podvozkem a z posádkou 4–6 mužů (první a druhý pilot, bombometčík-přední střelec, zadní střelec-radiotelegrafista, dolní střelec a případně navigátor).
Pohon zajišťovaly dva motory Walter K-14-I o nominálním výkonu 588 kW (800 k) ve výšce 3850 m při 2400 ot-min. Na pravé straně byl motor pravotočivý, na levé levotočivý. Spouštění motorů se dělo stlačeným vzduchem.
Výzbroj tvořilo běžně pět kulometů vz.30 ráže 7,92 mm. Přední horní věž obsahovala jeden kulomet s cca 500 náboji v nábojové pásu. Zadní horní věž obsahovala dvojkulomet se zásobou cca 500 nábojů v nábojovém pásu na zbraň, dále pak dva zásobníky po 60 nábojích na nasazení přímo na kulomet. Zadní spodní věž obsahovala rovněž dvojkulomet s 500 náboji v nábojových pásech na zbraň, i zde byly dva 60 nábojové zásobníky, které bylo možné nasadit přímo na kulomety. Všechny věže měly regulovatelnou kompenzaci odpovídající rychlosti od 160 až 360 km-h. Na letoun bylo možné pověsit až cca 1400 kg pum.
počet dílů: 133
délka: 22,3 cm
výška: 31,2 cm
- Lepidlo ani barvičky k tomuto modelu nejsou součástí, je ale možné je přiobjednat v našem eshopu zvlášť.
Aero MB-200 byl celokovový dvoumotorový těžký bombardovací letoun, hornoplošník s pevným podvozkem a z posádkou 4–6 mužů (první a druhý pilot, bombometčík-přední střelec, zadní střelec-radiotelegrafista, dolní střelec a případně navigátor).
Pohon zajišťovaly dva motory Walter K-14-I o nominálním výkonu 588 kW (800 k) ve výšce 3850 m při 2400 ot-min. Na pravé straně byl motor pravotočivý, na levé levotočivý. Spouštění motorů se dělo stlačeným vzduchem.
Výzbroj tvořilo běžně pět kulometů vz.30 ráže 7,92 mm. Přední horní věž obsahovala jeden kulomet s cca 500 náboji v nábojové pásu. Zadní horní věž obsahovala dvojkulomet se zásobou cca 500 nábojů v nábojovém pásu na zbraň, dále pak dva zásobníky po 60 nábojích na nasazení přímo na kulomet. Zadní spodní věž obsahovala rovněž dvojkulomet s 500 náboji v nábojových pásech na zbraň, i zde byly dva 60 nábojové zásobníky, které bylo možné nasadit přímo na kulomety. Všechny věže měly regulovatelnou kompenzaci odpovídající rychlosti od 160 až 360 km-h. Na letoun bylo možné pověsit až cca 1400 kg pum.
Zboží zařazeno v kategoriích